/ ACS

NAVODILA ZA DODAJANJE DOGODKOV

1. REGISTRACIJA

Registracija je namenjena organizacijam, ki bodo samostojno dodajale svoje dogodke v času Dnevov svetovanja za znanje.

Za dodajanje dogodkov se morate najprej registrirati. To storite na podstrani https://svetovanje.acs.si/registracija-in-prijava/  ali s klikom na ikono uporabnika zgoraj desno na spletni strani.

Obvezno vnesite naziv organizacije, e-pošto in geslo. Po želji lahko vnesete tudi ime in priimek kontaktne osebe ter telefonsko številko.

Ti podatki so le za potrebe registracije in ne bodo prikazani nikjer ne spletni strani. 

Vašo registracijo bo odobril administrator spletne strani. O odobritvi registracije boste obveščeni po e-pošti. Prosimo, preverite tudi vsiljeno pošto.

V kolikor vaše registracije administrator ne odobri v roku dveh delovnih dni, se prosim obrnite na pomoč uporabnikom na podpora.svetovanje@acs.si.

2. PRIJAVA

Po uspešni odobritvi vaše registracije, se na stran prijavite tukaj: https://svetovanje.acs.si/registracija-in-prijava/. Na stran se lahko kadarkoli prijavite tudi s klikom na ikono uporabnika zgoraj desno na spletni strani.

3. SEZNAM VSEH DOGODKOV

Na podstrani https://svetovanje.acs.si/dogodki/moji-dogodki/seznam lahko dostopate do vseh dogodkov, ki ste jih že vnesli. Dogodke lahko tudi urejate ali izbrišete.

4. DODAJANJE NOVEGA DOGODKA

Na podstrani https://svetovanje.acs.si/dogodki/moji-dogodki/dodaj lahko vnesete nov dogodek. 

Izpolnite vsa obvezna polja, nato kliknite na gumb “Dodaj dogodek”. S tem je dogodek avtomatsko dodan na spletno stran.

Obvezna polja so:
1. Naslov dogodka
2. Opis dogodka
3. Datum in ura dogodka
4. Organizator (obvezna celotna rubrika)
5. Lokacija (obvezna so le polja Naslov, Mesto, Poštna številka)
6. Podrobnosti (obvezni sta le polji Regija in Vrsta dogodka)

5. POMOČ UPORABNIKOM

V kolikor se soočate s težavo pri oddaji novega dogodka, nas lahko kontaktirate na podpora.svetovanje@acs.si.

Skip to content